Tuesday, December 30, 2008

Keesokkan harinye...

pada hari ahad, aku pk kn aku hanya akan duduk di umah, tp ternyata tersilap.. selepas menonton melodi, aku menerima panggilan telefon dadri angah aku dr lumut. angah mengajak aku ke umah die sbb ada perkara yg ingin dibincangkn.. aku pn bersiap2 untk ke umah angah, setibanya ditgh2 perjalanan, angah telefon lg, dn dia bgtau yg kete nye di workshop di selayang.. so, aku pn trus ke selayang.. setibanya di selayang, angah memberitahu ketenya d servis dn kemungkinan akan siap keesokkan hari.. dari selayang kami menuju ke klang dan bermalam di ctu.. sementara menunggu kete siap diservis.. tetapi kami tidak trus blek ke umah, sblm blek ke umah, angah aku menyetalkan beberapa perkara dan selepas mkn mlm br lah kami blek.. keesokkan harinya, kami ke selayang untuk mengambil kete angah, tp kami diberitahu yg kete itu hanya akan siap pd keesokkan harinye pula.. mahu atau tidak angah mesti blek ke lumut pd mlm tu jgk sbb dia berkije keesokkan harinya, jd utk memudhkan angah, aku memberi pinjam kete aku kepada angah aku utk die blk ke lumut.. dn aku pn blek la ke umah sewa aku dgn komuter.. huhu seperti bese la, komuter punye la rmai manusia.. aku smp kt umah dlm kul 11mlm.. dn merupakan malam yg capekkk.. k la aku dh ngtk, nnt aku smbg lg.. Zzzzzz..

No comments:

Post a Comment

I'm proud of you ~~terima kasih teman2ku..