Tuesday, December 30, 2008

Setelah 3 hari...

setelah 3 hari berlalu aku bercuti, kini esok bermula lah sem II aku... diharapkn dgn bermulanya sem baru ini akan memberi sinar baru kepada aku.. tp kite hanya mampu merancang tp tuhan yg menetukan segalanya.. huhu.. bermadah plak.. tujuan aku menulis blog mlm ni adalah untuk berkongsi cerita aku selepas 3 hari bercuti.. mcm2 suka duka pahit manis yg aku tempuhi.. ok la aku smbg cerita aku dengan mlm jumaat yg lps, sebagai mana yg dirancangkn, mlm tu aku ke umah sedara deli di kajang untuk menyibukkan diri, tp xde la sibuk mne pn.. huhu.. pegi borak2 ngan ayah pas2 dh larut mlm aku blek tdo.. pd keesokkan hari nye aku skali lg ke umah tersebut utk menghantar dak angah dn menjenguk makcik pakcik... sejurus dr umah kajang tu, aku ke nilai sbb kakak aku menginap disitu.. abg ipar aku g main golf kt nilai golf, tp kakak aku bosan duk dibilek so die mtk aku bwk die jln2.. pk punye pk, aku pn bwk lah kakak dn anak buah aku ke putrajaya, g taman botani, alamanda, pusing2.. berkeping2 gmbr diambil untk kenangan.. nk dijadikan cerita, di sbbkn terleka.. xsedar kamera tertinggal.. WAAAAAAA!!!!! kami perasan ble dh smp hotel... ble pegi smula dh xjmp... hmm nk wat cmne xde rezki kami.. tp jln2 kami xabes dictu, kakak aku nk g shopping kain kt nilai 3 so pegi la kt sne plak.. kira smp jam 630 kami pulang ke hotel... setibanya di hotel, aku mtk dri utk pulang ke umah sewa sbb bdn dh terasa pnat.. dn berakhir la percutian ari sbtu aku.. mlm tu aku menjalani hidup seperti bese di umah.. dengan perasaan terkilan kamera hilang.. :(

No comments:

Post a Comment

I'm proud of you ~~terima kasih teman2ku..